کد خبر : 304676
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - 10:26
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دبیرخانه ساماندهی سرویس‌ بهداشتی مسیرهای گردشگری اصفهان تشکیل شد

دبیرخانه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مسیرهای گردشگری اصفهان تشکیل شد.

دبیرخانه ساماندهی سرویس‌ بهداشتی مسیرهای گردشگری اصفهان تشکیل شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اولین نشست دبیرخانه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مسیرهای گردشگری اصفهان با حضور نادر زینالی مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و تمامی اعضا تشکیل شد.

به نوشته مهر؛ در این نشست مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی یک از مهم‌ترین موضوعاتی است که در حوزه گردشگری حداقل طی ۲ دهه گذشته بارها مورد توجه واقع‌شده اما در طول ایام فعالیت دولت سیزدهم، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای گردشگری و همچنین نصب تابلوهای گردشگری در حوزه وزارت به‌واسطه تلاش‌های وزیر محترم میراث‌فرهنگی دارای اولویت ویژه شد.

زینالی ادامه داد: امیدوارم تا امروز که به‌صورت رسمی دبیرخانه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مسیرهای گردشگری اصفهان تشکیل‌شده، فعالیت‌های گذشته در این اداره‌کل از یک‌سو با قوت بیشتری ادامه یابد و از سوی دیگر بتوان در پهنه استان اصفهان با ایجاد هم افزایی اداره‌کل با سایر دستگاه‌های مرتبط با ساماندهی این سرویس‌ها به‌ویژه در محورهای مواصلاتی و گردشگری استان، شرایط برای خدمات‌رسانی به گردشگران بهبود قابل‌توجه یابد.

وی افزود: بررسی‌ها حاکی است که وضعیت استان اصفهان به‌ویژه در طی یک سال گذشته و پس از دستورات وزیر محترم و اختصاص بودجه به‌منظور کمک به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، بااین‌حال امیدوارم با توجه به برگزاری نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که امروز انجام شد، شرایط در بناهای مذهبی به‌ویژه مساجد و بقاع متبرکه در مسیرهای گردشگری استان بهتر از قبل ساماندهی شود.

اخبار مرتبط:
ثبت حدود ۵۰۰۰ شکایت از طریق سامانه ۱۹۰ در اصفهان
ثبت حدود ۵۰۰۰ شکایت از طریق سامانه ۱۹۰ در اصفهان

مسئول گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با اشاره به سامانه ۱۹۰ گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۵۰۰۰ شکایت داشته‌ایم که همگی آن‌ها نیز بررسی شده است.

نرخ سالمندی استان اصفهان بالاتر از میانگین کشوری است
نرخ سالمندی استان اصفهان بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: جمعیت سالمندان در استان اصفهان روبه افزایش و بالاتر از نرخ میانگین کشوری است به طوری که ۷۴۰ هزار سالمند بالای ۶۰ سال در این استان زندگی می‌کنند که ۱۳.۴۵ درصد از جمعیت سالمندان بالای ۶۰ سال کشور هستند.

اجرای بزرگترین برداشت ژئوفیزیک هوابرد در پهنه نایین اصفهان
اجرای بزرگترین برداشت ژئوفیزیک هوابرد در پهنه نایین اصفهان

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی اعلام کرد: بزرگترین برداشت ژئوفیزیک هوابرد تاریخ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در پهنه نایین اصفهان آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است