کد خبر : 304834
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - 23:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

آتش سوزی در انبار ضایعات یک واحد ریسندگی در شرق اصفهان/ حادثه آسیب جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در انبار نگهداری ضایعات یک واحد ریسندگی خبرداد.

آتش سوزی در انبار ضایعات یک واحد ریسندگی در شرق اصفهان/ حادثه آسیب جانی نداشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه بعد از ظهر امروز در یک واحد ریسندگی واقع در محور جاده روستای جزه شهرستان کوهپایه در شرق اصفهان اتفاق افتاد.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: با حضور عوامل امدادی و مدیریت بحران شهرستان و اعزام ماشین الات آتش نشانی از شهرداری کوهپایه، تودشک، شهرک صنعتی و پادگان هاشم آباد ارتش، عملیات اطفای حریق و جداسازی دپوها برای پیشگیری از سرایت آتش به بخش‌های دیگر و ایمن سازی محل پس از یک ساعت تلاش انجام و خوشبختانه آسیب جانی گزارش نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما تاکید می‌شود تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی، صنایع واقع درشهرک‌های صنعتی و خارج از محدوده ونیز واحدهای گلخانه‌ای دام و طیور و … می‌بایست نسبت به رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار نگهداری و دپوی محصولات و ضایعات اقدام و نسبت به تأمین و استقرار تجهیزات اطفای حریق و سیستم‌های برخط اعلان حریق در محل کارخانه و شرکت با بیمه کردن اموال در برابر حوادث اقدام کنند.

شیشه‌فروش اضافه کرد: همچنین لازم است نسبت به بررسی وضعیت ایمنی شبکه‌ها و تابلوهای برق، ایمنی شبکه‌های گاز رسانی، سیلندرهای گاز و اکسیژن و محل نگهداری مواد پر خطر و اشتعال زا و ایمن سازی و رفع خطر از تأسیسات سرمایشی در واحدهای صنعتی اقدام شود.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ مورد حریق در واحدهای تولیدی سطح استان ناشی از بی احتیاطی و نقص در سیستم‌ها به وقوع پیوسته است.

اخبار مرتبط:
۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد
۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: با هدف توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی، بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان توزیع شد.

هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است
هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است

شاخص هوای کلانشهر اصفهان صبح یکشنبه در تمام ۱۶ ایستگاه سنجش کیفیت هوای فعال این شهر در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان به مدت ۴۵ روز در این استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است