کد خبر : 304848
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ - 10:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیر بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

صدور ۱۵۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده در ۳ ماهه نخست امسال

اصفهان - مدیر بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان از صدور ۱۵۵پ روانه ساختمانی در بافت فرسوده توسط شهرداری اصفهان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

صدور ۱۵۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده در ۳ ماهه نخست امسال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسن سلمانی با اعلام این خبر گفت: در بازه زمانی سه ماهه نخست امسال، ۱۵۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به منطقه هشت با ۱۷ و منطقه یک با ۱۶ مورد بوده است.

به نوشته مهر؛ وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر اثر روانی خوبی بر شهروندان دارد، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در راستای افزایش صدور پروانه در بافت فرسوده با تصویب ضوابط تشویقی نوسازی محلات بافت ناکارآمد شهر اقدام کرده است.

مدیر بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه رونق ساخت و ساز در بافت فرسوده، تسریع و تسهیل نوسازی و ایجاد انگیزه برای توسعه‌گرها، سرمایه گذاران و مالکان اراضی از دیگر اهداف اجرای این طرح است، اظهار کرد: معاونت شهرسازی با هدف ارتقای کیفیت محیطی و تأمین خدمات مورد نیاز، ضوابط تشویقی نوسازی کالبدی را تدوین و تصویب کرده است که هم اکنون در حال بهره برداری توسط شهروندان برای ساخت و ساز در شهر اصفهان است.

به گفته وی، در حال حاضر شهر اصفهان دارای ۲ هزار و ۳۸۰ هکتار بافت فرسوده است که ۱۲ درصد از مساحت کل بافت شهر را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط:
۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد
۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: با هدف توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی، بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان توزیع شد.

هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است
هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است

شاخص هوای کلانشهر اصفهان صبح یکشنبه در تمام ۱۶ ایستگاه سنجش کیفیت هوای فعال این شهر در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان به مدت ۴۵ روز در این استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است