کد خبر : 306853
انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - 23:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

علت حادثه مرگبار واژگونی پژو در اصفهان مشخص شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: واژگونی خودرو پژو بر اثر سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه مرگ راننده را رقم زد.

علت حادثه مرگبار واژگونی پژو در اصفهان مشخص شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: حوالی بامداد امشب و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محدوده خیابان همایونی شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

به نوشته مهر؛ وی گفت: با حضور مأموران در محل و پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ بر اثر بی احتیاطی راننده، تخطی از سرعت مطمئنه وعدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه واژگون که براثر آن، راننده دردم جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان وسایل نقلیه موظف به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و مأموران پلیس راهور نیز بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است