کد خبر : 306881
انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ - 10:45
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شاهین شهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شاهین شهر کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ هادی کیان مهر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران و بدون توجه به ایست پلیس قصد فرار از محل را داشت که با اقدام به موقع و سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک متهم خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به طرزی ماهرانه در باک بنزین آن جاساز شده بود کشف و فرد دستگیر شده نیز به مرجع قضائی تحویل شد.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است