کد خبر : 310317
انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ - 21:39
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

تجربه در وزارت کار امتیاز میدری ست

احمد میدری با تجربه ای که در وزارت کار داشته، گزینه ای متفاوت و بهتر از سایر گزینه هاست.

تجربه در وزارت کار امتیاز میدری ست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدهادی موسوی‏‌نیک، مدیرکل سابق دفتر مطالعات رفاه وزارت کار درباره مسئولیت‌های وزیر جدید در وزارتخانه اظهار کرد: بسیار مهم است افرادی سکانداری این وزارتخانه را در دست بگیرند که اشراف کامل به مسائل این حوزه و رفاه مردم داشته باشند؛ اما سه وزیر قبلی، همگی جزو افرادی بودند که در بدو ورود تقریباً اولین تجربه خود را در این حوزه داشتند. بنابراین وزیر کار باید حتماً تجربه‌ فعالیت در این وزارتخانه را داشته باشد و نه اینکه تازه بعد از ورود به وزارتخانه بخواهد آزمون و خطا کند.

به عقیده این کارشناس، لازم است که  در بلندمدت، وزارت کار خود را از مسائلی مانند بنگاه‌داری، کنار بکشد و در مسیر اهداف خود گام بردارد. چراکه مسائل اصلی این وزارتخانه، دغدغه معیشت گروه‌های ذی‌نفع و تمرکز بر همین افراد است. او همچنین یادآوری می‌کند: اگر کسی بخواهد این سکان را در دست بگیرد، اول از همه باید تمرکز خود را به مسائل بازنشستگان، کارگران، فقرا و گروه‌هایی که چشم‌انتظار تغییر هستند، اختصاص دهد. به نظر من احمد میدری به دلیل توجه کافی به عدالت، گزینه مناسب برای این وزارتخانه است.

 

اخبار مرتبط:
فرزین، رئیس بانک مرکزی: در قضیۀ وام ازدواج و فرزندآوری، انتظاری که از نظام بانکی دارند بسیار بالاتر از منابع بانک‌هاست
فرزین، رئیس بانک مرکزی: در قضیۀ وام ازدواج و فرزندآوری، انتظاری که از نظام بانکی دارند بسیار بالاتر از منابع بانک‌هاست

رئیس کل بانک مرکزی ضمن پیش بینی کاهش تورم در کانال ۳۰ درصد در سال جاری اعلام کرد: برآوردها نشان می‌دهد که با ادامه مسیر فعلی، پایان سال جاری با رشد ۳.۵ درصدی روبرو هستیم که نسبت به اهداف ما نرخ رشد راضی‌کننده‌ای نیست.

همتی: در روز‌های گذشته درب اتاق من را شکسته‌اند که عضو هیات مدیره بانک شوند
همتی: در روز‌های گذشته درب اتاق من را شکسته‌اند که عضو هیات مدیره بانک شوند

عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: دفاع از کارکنان بانک‌ها را وظیفه خود می‌دانم، همان‌طور که از کشاورزان، گندمکاران و... با پیگیری مطالباتشان دفاع کردیم، اما از وام‌های میلیاردی هیات مدیره‌ها دفاع نمی‌کنم. این در حالی است که می‌گویند هیات مدیره باید انگیزه داشته باشد و باید پاداش تعیین کنیم، در حالی که قبول ندارم. در روزهای گذشته درب اتاق من را شکسته‌اند که عضو هیات مدیره بانک شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است