کد خبر : 310700
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ - 11:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۲ قاپ زن ۱۲ بار در اصفهان سرقت کردند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق قاپ زن در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به ۱۲ فقره سرقت خبرداد.

۲ قاپ زن ۱۲ بار در اصفهان سرقت کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به شیوه قاپ زنی از بانوان در شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

به نوشته مهر؛ وی افزود: کارآگاهان پس از جمع آوری ادله موجود و با انجام یک سری اقدامات میدانی و تخصصی موفق شدند هویت ۲ سارق قاپ زن را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد سرانجام مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در یک عملیات کاملاً هماهنگ هر ۲ متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره قاپ زنی اموال شهروندان اقرار کردند، گفت: ارزش اموال به سرقت رفته توسط کارشناسان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

اخبار مرتبط:
۳۱ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
۳۱ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۱ نفر از محکومان و متهمان متواری در عملیات‌های مأموران انتظامی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان خبر داد.

مردم اصفهان سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند
مردم اصفهان سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان جمع‌آوری شد و امسال نیز این سنت حسنه ادامه دارد.

فریدونشهر لرزید
فریدونشهر لرزید

مرکز زلزله نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر در مرز دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری حوالی فریدونشهر خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است