کد خبر : 312350
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ - 23:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

به منظور خدمت‌رسانی به بازگشت زائران امام رضا (ع)؛

۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان حضور دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حضور ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان به منظور خدمت‌رسانی به بازگشت زائران امام رضا (ع) خبر داد.

۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان حضور دارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش با بیان اینکه ۲۴۰ تیم امداد و نجات، اسکان اضطراری، آبرسانی و خدمات پشتیبانی همزمان با افزایش سفرها در ایام آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا (ع) در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان اصفهان فعالیت دارند، اظهار کرد: این امدادرسانی در مسیر طریق الرضا محورهای شرق، غرب و شمال استان و به ویژه شهرهای نائین، انارک، چوپانان، خورو وبیابانک، محور اصفهان –نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان- میمه، نطنز و کاشان و آزادراه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه و راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و آتش نشانی و شرکت‌های خدمات رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها در این ایام خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: همچنین برای امور پشتیبانی و اسکان بین راهی برای مسافران بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه امنیت سلامت به همت مردم و نیز پایگاه‌های امدادی و مساجد بین راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام برای خدمت رسانی به زائران در برگشت از عتبات عالیات مهیا شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای تیم‌های عملیاتی پلیس راه با تقویت امکانات به صورت ویژه نسبت به اعمال نظارت بر ایمنی ترافیک در محورها اقدام می‌کنند.

وی گفت: با هماهنگی به عمل امده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا کنون ۱۳۵ ناوگان مسافر اتوبوس نسبت به انتقال زائران به مشهد مقدس اقدام کرده و تدابیر ایمنی لازم در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نطارتهای میدانی و استقرار تیم‌ها به عمل امده است.

اخبار مرتبط:
تحصیل ۱۰ هزار دانش آموز اتباع در کاشان در سال تحصیلی جدید
تحصیل ۱۰ هزار دانش آموز اتباع در کاشان در سال تحصیلی جدید

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: حدود ۱۰ هزار دانش آموز اتباع در سال تحصیلی جدید در کاشان در مدارس تحصیل می کنند.

۱۵۰ مدرسه استان اصفهان تحت تاثیر فرونشست است
۱۵۰ مدرسه استان اصفهان تحت تاثیر فرونشست است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: متأسفانه امروز ۱۵۰ مدرسه استان تحت تأثیر فرونشست است و ۴۵ مدرسه کاملاً تخلیه شده است.

توضیحات مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان در خصوص مرمت سی و سه پل
توضیحات مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان در خصوص مرمت سی و سه پل

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: مرمت پل تاریخی سی وسه پل اصولی و بر اساس متد مرمتی ۴۰ سال پیش این پل بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است