کد خبر : 312528
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - 15:05
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نقوی‌حسینی: آقای پزشکیان نیرویی انقلابی است

یک فعال سیاسی گفت: رأی گسترده به کابینه دولت پیام روشنی به گروه اقلیتی است که هنوز می‌خواهد عناد بورزد. این اقلیت درخواهند یافت که اگر بخواهد با این شیوه ادامه دهد منزوی‌تر می‌شود و در ادامه به سمت تعقل و میانه‌روی حرکت خواهد کرد.

نقوی‌حسینی: آقای پزشکیان نیرویی انقلابی است

به گزارش سایت خبری مدارا: اکثریت اصولگرایان سعی می‌کنند با دولت مسعود پزشکیان تعامل داشته باشند زیرا پزشکیان هم در این مدت نشان داده است قصد تقابل با هیچ جریان و گروهی را ندارد و همواره بر عنوان «وفاق ملی» تأکید کرده است. حالا پرسش آن است که تکلیف اقلیتی از اصولگرایان که هنوز سعی در تقابل با دولت دارند چه می‌شود؟

سیدحسین نقوی حسینی، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلی، درباره این موضوع گفت: «قبل از اینکه به حوزه اصولگرایی بپردازیم باید موقعیت دولت آقای پزشکیان را بررسی کنیم. حتما رویکرد دولت وفاق ملی در بلوک‌بندی‌های سیاسی تأثیر می‌گذارد. آقای پزشکیان همان‌طور که همه شخصیت‌های سیاسی اذعان دارند، شخصیتی صادق، زلال، پاک و شفاف‌ است که اهل ریاکاری و سیاست‌بازی هم نیست و صداقت علاوه بر گفتارش حتی در چهره‌اش هم محسوس است و واقعا فقط به پیشرفت کشور، حل مشکلات کشور، رسیدگی به ضعفا و تأمین غرور ملی می‌اندیشد. آقای پزشکیان در زمانی که در مجلس با هم همکار بودیم، همیشه می‌گفت دعواهای سیاسی جز خسارت برای مردم چیزی ندارد. چنین شخصیتی ارزش این را دارد که همه گروه‌ها کمکش کنند و این رویکرد هم واقعا وجود دارد و از آن سمت همگرایی‌ای که امروز از طرف دولت با نهاد رهبری، قوه قضائیه و قوه مقننه وجود دارد، کم‌سابقه است».

او ادامه داد: «در این بزنگاه‌ها گاهی شاهد موضع‌گیری و نقدهای غیرمنصفانه هم باشیم. نقد کارشناسی و منصفانه حتما باعث پیشرفت می‌شود اما گاهی در نقدها بی‌انصافی می‌شود که باید به اینها تذکر داده شود. این موضع‌گیری‌ها هم کوتاه‌مدت است و دولت در ادامه مسیر ثابت خواهد کرد که رویکردش واقعا وفاق ملی است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «جریان اقلیت تندروی اصولگرای عاقل خواهد شد و در مسیر حمایت از دولت قرار خواهد گرفت. اکثریت اصولگرایان به ویژه در مجلس نشان دادند که به وفاق ملی باور دارند. رأی گسترده به کابینه دولت پیام روشنی به گروه اقلیتی است که هنوز می‌خواهد عناد بورزد. این اقلیت درخواهند یافت که اگر بخواهد با این شیوه ادامه دهد منزوی‌تر می‌شود و در ادامه به سمت تعقل و میانه‌روی حرکت خواهد کرد».

نقوی حسینی در پایان گفت: «آقای پزشکیان نیرویی انقلابی است که دغدغه‌اش واقعا مردم و کشور است؛ بنابراین اکثریت اصولگرایان با او همراه خواهند بود و این گروه اقلیتِ تندرو است که باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد با جریان وفاق حرکت کند یا مانند سابق عمل کند».

اخبار مرتبط:
سردار کوثری، نماینده مجلس: روسیه خودش می‌تواند به‌تنهایی از پس اوکراین بربیاید / به آمریکا ربطی ندارد که ما به رسیه سلاح می‌دهیم
سردار کوثری، نماینده مجلس: روسیه خودش می‌تواند به‌تنهایی از پس اوکراین بربیاید / به آمریکا ربطی ندارد که ما به رسیه سلاح می‌دهیم

سردار کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود روابط استراتژیک بین ایران و روسیه را هیچ‌گاه انکار نکرده‌ایم و کشورهای ثالث بخصوص کشورهایی که خودشان به تشدید جنگ اوکراین دامن زده‌اند، به هیچ وجه حق دخالت در روابط استراتژیک بین ما با روس‌ها را ندارند. روابط نظامی و استراتژیک ما با روسیه ربطی به غربی ها ندارد

نگرانی کیهان از انتخاب یک اصلاح‌طلب برای معاونت سیاسی وزیر کشور!
نگرانی کیهان از انتخاب یک اصلاح‌طلب برای معاونت سیاسی وزیر کشور!

روزنامه کیهان نسبت به انتخاب یک اصلاح‌طلب برای معاونت سیاسی وزیر کشور ابراز نگرانی کرد!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است