کد خبر : 312605
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - 05:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد

اصفهان- ساعات فعالیت شرکت اتوبوسرانی و مترو در اصفهان از امروز همزمان با بازگشت ساعات کار ادارات به روال قبل، تغییر یافت.

ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ هادی کریمی مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان، اظهار داشت: ساعت فعالیت و خدمات رسانی مترو از امروز در روزهای هفته (به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) در ۲۰ ایستگاه از ساعت ۶ تا ساعت ۲۲ است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: متروی این کلان شهر روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها غیر از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، چمران و دانشگاه در خدمت شهروندان است.

همچنین مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اعلام اینکه خدمت رسانی این شرکت از امروز ۱۷ شهریورماه از ساعت ۶ صبح آغاز شده است، گفت: ساعت پایان کار خدمت‌رسانی طبق روال گذشته خواهد بود.

داوود بحیرایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به طور روزانه در ۱۰۳ خط در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

اخبار مرتبط:
پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد
پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری پرواز از فرودگاه شهید بهشتی به مقصد صبیحا دومین فرودگاه بین المللی شهر استانبول ترکیه خبرداد.

تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت
تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف ۳ خودروی پژو پارس، سمند و تریلی در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت.

جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی
جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: ۲۶ نفر طی پنج ماه ابتدای سال جاری بر اثر غرق‌شدگی در منابع آبی استان جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است