کد خبر : 313012
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - 12:36
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کیهان: طرفدار منافع روسیه نیستیم / ۱۰ سال پیش یک مصاحبه انتقادی با سفیر سابق روسیه انجام دادیم

روزنامه کیهان نوشت: رسانه‌های زرد زنجیره‌ای در یک بی‌اخلاقی آشکار رسانه‌ای کیهان را طرفدار موضع اخیر روسیه در مسئله مسیر ارتباطی سیونیک (موسوم به دالان زنگزور) معرفی کردند.

کیهان: طرفدار منافع روسیه نیستیم / ۱۰ سال پیش یک مصاحبه انتقادی با سفیر سابق روسیه انجام دادیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان نوشت: رسانه‌های زرد زنجیره‌ای در یک بی‌اخلاقی آشکار رسانه‌ای کیهان را طرفدار موضع اخیر روسیه در مسئله مسیر ارتباطی سیونیک (موسوم به دالان زنگزور) معرفی کردند.

برخلاف مدعیان، کیهان تعهدی به هیچ بازیگر، کشور و دولت دیگری نداشته و ندارد و در همین راستا، یادداشت مدیر مسئول کیهان با عنوان «آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!» در روز ۲ دی ۱۴۰۲، «بازی سایه جنگ در شب انتخابات!» در روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ و همچنین مصاحبه انتقادی با «لوان جاگاریان» سفیر سابق روسیه در ایران با «عنوان تراژدی نیروگاه بوشهر تکرار نخواهد شد» در ۱۳ آذر ۱۳۹۳ شاهدی بر این مدعاست که کیهان علاوه‌بر حمایت از روابط دوستانه ایران و روسیه و همچنین همراهی این کشور با ایران در مسیر مقابله با فشار‌های غرب بر علیه ایران در دوران پسا برجام، از کوچک‌ترین نقدی در برابر مواضع غیر سازنده‌ای که بعضاً از سوی مقامات روس منتشر می‌شود، ابایی ندارد.

اخبار مرتبط:
درباره داریم بیشتر بدانید
درباره داریم بیشتر بدانید

در دنیای خرید آنلاین، فروشگاه داریم به‌ عنوان یکی از پیشروترین مراجع فروش طلا شناخته می‌شود. این فروشگاه آنلاین با هدف ارائه محصولات طلا به‌صورت نقدی و اقساطی تأسیس شده و در آینده‌ای نزدیک، سیستم فروش اقساطی خود را توسعه خواهد داد. در این مقاله، به بررسی دقیق ویژگی‌ها، خدمات و مزایای فروشگاه داریم خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی شنگن
ویزای توریستی شنگن

ویزای توریستی شنگن یک ویزا مشترک است که برای سفر به کشورهای عضو شنگن صادر می‌ شود. این ویزا به افراد اجازه می ‌دهد برای مدت زمان معینی به عنوان توریست در کشورهای شنگن اقامت کرده و به گردشگری بپردازند.

لباس فرم اداری در فروش سازمان چه تاثیری دارد؟
لباس فرم اداری در فروش سازمان چه تاثیری دارد؟

آیا تاثیر لباس فرم اداری بر فروش سازمان خود باخبر هستید؟ در این مقاله از ونیک همراه ما باشید تا بررسی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است