کد خبر : 313085
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - 18:06
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

عباس امیری‌فر: پزشکیان، احمدی‌نژادِ عاقل است

یک فعال سیاسی گفت: تندروها به پایان خط رسیده‌اند. آنها سال‌ها پشت هیاهوهایشان پنهان شده بودند اما حالا همه متوجه شده‌اند که آنها خیرخواه این کشور نبودند.

عباس امیری‌فر: پزشکیان، احمدی‌نژادِ عاقل است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شاید بی‌راه نباشد اگر بگوییم تندروهای جناح اصولگرایی از وضعیت کنونی راضی نیستند. آنها نمی‌توانند همگرایی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با دولت را تحمل کنند زیرا اگر تنش در ساحت سیاسی نباشد، آنها عملا به حاشیه می‌روند.

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی، درباره این موضوع گفت: «این یک واقعیت است که میان اصولگرایان و نیروهای تندروی این جبهه سیاسی یک شکاف عمیق افتاده است. اصولگرایان با حمایت از دولت آقای پزشکیان در راه درستی قرار دارند زیرا آقای پزشکیان هم نشان داد قصد دارد با هماهنگی کامل با رهبری و بهره‌گیری از همه گروه‌های سیاسی جلو برود».

او ادامه داد: «بخش زیادی از اصولگرایان که منطقی فکر می‌کنند و اهل تندروی نیستند به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر تعامل با دولت عمل می‌کنند و می‌خواهند دولت موفق شود. خود آقای پزشکیان هم نشان داد فردی پر تلاش است و می‌خواهد برای کشور کار کند. به نظرم تعبیر خوبی است اگر بگوییم آقای پزشکیان، احمدی‌نژاد عاقل است؛ به این معنی که او ویژگی‌های مثبت آقای احمدی‌نژاد را دارد اما ویژگی‌های منفی‌اش را کنار گذاشته است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اکنون وقت کار است و هر فرد یا گروهی بخواهد تندروی کند و مانع کار و پیشرفت شود، حتما شکست می‌خورد و منزوی می‌شود».

امیری‌فر در پایان گفت: «من تصور می‌کنم تندروها به پایان خط رسیده‌اند. آنها سال‌ها پشت هیاهوهایشان پنهان شده بودند اما حالا همه متوجه شده‌اند که آنها خیرخواه این کشور نبودند. من باور دارم اکنون وقت کار جدی است و همه باید در تعامل و همکاری با دولت سعی در رفع مشکلات داشته باشند و فکر می‌کنم در ادامه مسیر شاهد ایجاد جریانی جدید با ماهیت وحدت و وفاق خواهیم بود که در اولین قدم خود را در انتخابات شوراها نشان خواهد داد».

اخبار مرتبط:
روزنامه اصلاح‌طلب: پزشکیان در نشست خبری‌اش موفق بود
روزنامه اصلاح‌طلب: پزشکیان در نشست خبری‌اش موفق بود

هم میهن نوشت: انتظار داشتیم که پاسخ‌های آقای پزشکیان به روزنامه‌نگاران گامی به پیش باشد و افق روشنی را پیش روی مردم بگشاید. ایشان تقریباً در همه موارد مهم و ذکرشده توانستند با پاسخ‌هایی صریح یا ضمنی رویکرد کلی خود را نشان دهند.

نمره احمد زیدآبادی به نشست خبری پزشکیان
نمره احمد زیدآبادی به نشست خبری پزشکیان

نمره احمد زیدآبادی به نشست خبری مسعود پزشکیان فعال اصلاح طلب به نشست خبری مسعود پزشکیان از ۲۰، نمره ۱۵ داده است.

روزنامه اصولگرا: پزشکیان هنوز از بهت ناشی از پیروزی‌اش در انتخابات خارج نشده / باید فکری اساسی برای ادبیات پزشکیان کرد
روزنامه اصولگرا: پزشکیان هنوز از بهت ناشی از پیروزی‌اش در انتخابات خارج نشده / باید فکری اساسی برای ادبیات پزشکیان کرد

روزنامه اصولگرای وطن امروز در ارزیابی نشست خبری دیروز پزشکیان به مواضع او ایراد جدی نگرفته اما یک نکته مهم را تذکر می‌دهد و آن ضعف پزشکیان در سخنرانی و پاسخگویی است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است