کد خبر : 313266
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - 16:35
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

آماده باش ۱۵۰تیم امدادی برای کنترل حوادث جوی و جاده‌ای در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده‌باش ۱۵۰ تیم امدادی برای ارائه خدمات و کنترل حوادث احتمالی جوی و جاده‌ای در روزهای پایانی تابستان خبرداد.

آماده باش ۱۵۰تیم امدادی برای کنترل حوادث جوی و جاده‌ای در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش اظهار داشت: آماده‌باش ۱۵۰ تیم امدادی همزمان با افزایش تردد در محورهای جاده‌ای و سفرهای تابستانی و اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی از روز جمعه تا یکشنبه مبنی بر وقوع حوادث جوی صورت گرفته است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع تندبادهای فصلی و خیزش کانون‌های گرد و غبار در مناطق شمال و شرق و مرکز استان و احتمال بارش‌های رگباری در غرب و جنوب اصفهان، تیم‌های امدادی جهت ارائه خدمات پشتیبانی فوریتی و ترافیکی در مناطق تحت تأثیر استقرار یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با افزایش گرادیان فشاری در جو طی این چند روز دما کاهش خواهد یافت اما همچنان پیش بینی شده تا پایان شهریور و نیز پاییز دما نسبت به نرمال و مدت مشابه در سال‌های قبل یک تا ۲ درجه افزایش داشته باشد و بارش‌ها در پاییز با تأخیر آغاز شود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: از روز جمعه تا روز یکشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید به علت وزش تند باد در مناطق شمال و شرق استان و خیزش کانون‌های گرد و خاک در ۱۸ شهرستان واقع در مناطق شرق، شمال و مرکز خواهیم بود.

وی ادامه داد: هواشناسی استان کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش شعاع میدان دید بر اثر خیزش کانون‌های فرسایش بادی درون و برون استانی ناشی از وزش تند باد از مناطق شمال، شرق و کویرهای مجاور سمنان و نیز دشت سجزی و کانون‌های نقطه‌ای در شرق اصفهان و ماندگاری این شرایط را طی روزهای آتی را پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین به علت فعالیت سامانه بارشی طی این مدت در مناطق غرب و ارتفاعات شمال شرق و جنوب استان وزش باد شدید و بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در تردد در محورهای جاده‌ای و توجه به هشدارهای ترافیکی پلیس برای پیشگیری از تصادفات، افزود: هموطنان از جمله مسافران، عشایر و دامداران از استقرار و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در مناطق غرب و دامنه ارتفاعات طی روزهای پیش رو خودداری کنند.

اخبار مرتبط:
۱۲۰۰ نیاز فناورانه برای دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اصفهان احصا شد
۱۲۰۰ نیاز فناورانه برای دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اصفهان احصا شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ۱۲۰۰ نیاز فناورانه در حوزه‌های مختلف برای دومین دوره نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری احصا شد.

۱۰ کیلوگرم تریاک در خودروی زانتیا کشف شد
۱۰ کیلوگرم تریاک در خودروی زانتیا کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازدستگیری ۳ قاچاقچی که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال ۱۰ کیلو تریاک به داخل استان را داشتند، خبرداد.

۸۰۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت اصفهان اهدا می شود
۸۰۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت اصفهان اهدا می شود

فرماندار اصفهان از توزیع بسته‌های تحصیلی شامل لوازم‌التحریر و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است