کد خبر : 313562
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - 14:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس منطقه حفاظت شده کرکس:

۲ شکارچی سابقه دار در منطقه حفاظت شده کرکس دستگیر شدند

رییس منطقه حفاظت شده کرکس شهرستان نطنز از دستگیری ۲ شکارچی متخلف و سابقه دار به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول و ادوات شکار در ارتفاعات این منطقه خبر داد.

۲ شکارچی سابقه دار در منطقه حفاظت شده کرکس دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد بلماسب با بیان اینکه روز گذشته ۲ نفر متخلف سابقه دار شکار و صید به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول و ادوات شکار در ارتفاعات منطقه حفاظت شده کرکس دستگیر شدند، اظهار داشت: محیط بانان ما همچنین موفق شدند یک دستگاه موتور سیکلت تریل متعلق به متخلفان را که به صورت ماهرانه‌ای مخفی شده بود، کشف و ضبط کنند.

به نوشته مهر؛ وی خاطرنشان کرد: پرونده این ۲ متخلف از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

منطقه حفاظت شده کرکس با وسعت ۱۱۴ هزار هکتار بخشی از جنوبی ترین منطقه کرکس است که شهر نطنز در دامنه شرقی آن قرار دارد و راه ارتباطی این شهر به کاشان و اصفهان به ترتیب از شرق و جنوب آن می‌گذرد.

منطقه کرکس از سمت جنوب شرقی به کویر بزرگ اردستان و از سمت غرب و جنوب غربی به بیابان‌های حد فاصل شهرهای اصفهان و میمه مشرف است.

این منطقه در منتهی الیه شمال شرقی استان اصفهان و همجوار با اکوسیستم بیابانی و نزدیک به پارک ملی کویر قرار گرفته است.

وجودکوه‌های بلند نظیر رشته کوه و قله کرکس موجب تغییرات پر دامنه آب و هوایی در این منطقه شده به طوری که آن را از مناطق همجوار خود متمایز ساخته است.

اخبار مرتبط:
پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است
پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده‌ای که با موضوع فعالیت غیرقانونی در زمینه طلا در سال‌های گذشته در شهرضا شکل گرفته و حدود ۳۰۰۰ شاکی و خواهان درآن وجود دارد در حال رسیدگی است.

۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد
۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو هروئین در عملیات مأموران انتظامی خبرداد.

بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اصفهان ممنوع شد
بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اصفهان ممنوع شد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: متصدیان واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی اصفهان موظف‌اند ضمن تسویه حساب با اتباع غیر مجاز، از بکارگیری آنها در محل کسب خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است