کد خبر : 313654
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - 11:29
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نمایندگان عضو جبهه پایداری فراکسیون جدید تشکیل می‌دهند / غضنفرآبادی: خودشان می‌دانَند

موسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی می‌گوید: فراکسیون انقلاب اسلامی یک فراکسیون بیشتر نخواهد بود اما در مورد اینکه بخواهند خارج از آن فراکسیون دیگری تشکیل بدهند، نکته این است که نگاه اکثر نمایندگان بر این قرار دارد که فراکسیون حداکثری تشکیل شود اما اگر کسانی بخواهند در تشکیل فراکسیون حداکثری اخلال ایجاد کنند، خودشان می‌دانند.

نمایندگان عضو جبهه پایداری فراکسیون جدید تشکیل می‌دهند / غضنفرآبادی: خودشان می‌دانَند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرآنلاین نوشت: رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی می‌گوید: فراکسیون انقلاب اسلامی یک فراکسیون بیشتر نخواهد بود اما در مورد اینکه بخواهند خارج از آن فراکسیون دیگری تشکیل بدهند، نکته این است که نگاه اکثر نمایندگان بر این قرار دارد که فراکسیون حداکثری تشکیل شود اما اگر کسانی بخواهند در تشکیل فراکسیون حداکثری اخلال ایجاد کنند، خودشان می‌دانند.

تشکیل فراکسیون جدید در مجلس دوازدهم، خبری بود که جبار کوچکی‌نژاد، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مطرح کرد، خبری که توسط ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان رد نشد و حتی او هم امکان تشکیل فراکسیون جدید را مطرح کرد.

اما تشکیل فراکسیون جدید توسط اصولگرایان خبری است که رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی نسبت به آن اعلام موضع می کند. موسی غضنفرآبادی، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید «ما دنبال این هستیم که فراکسیون به صورت حداکثری تشکیل شود، حالا اینکه برخی از دوستان می‌خواهند این انشقاق را ایجاد کنند، به خودشان مربوط است.»

در ادامه گفتگو با موسی غضنفرآبادی، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

*آقای غضنفرآبادی! پیش از این گفته شده بود که قرار است فراکسیون انقلاب اسلامی مجدداً انتخابات را برگزار کند، زمان برگزاری انتخابات فراکسیون انقلاب اسلامی مشخص شده است؟

در اولین فرصت فراکسیون تشکیل جلسه می‌دهد و انتخابات را برگزار می‌کند.

خبری در مورد تشکیل فراکسیون جدید نشنیدم

*در حال حاضر صحبت‌هایی از تقسیم فراکسیون انقلاب اسلامی به دو فراکسیون وجود دارد، شما در این مورد خبری شنیدید؟

خیر، نشنیدم.

*برای مثال آقای کوچکی‌نژاد از تشکیل فراکسیون جدید خبر داده و …

اطلاعی ندارم. ما دنبال این هستیم که فراکسیون به صورت حداکثری تشکیل شود، حالا اینکه برخی از دوستان می‌خواهند این انشقاق را ایجاد کنند، به خودشان مربوط است.

*با توجه به تعدد نظرات و دیدگاه‌ها در مجلس فکر می‌کنید پیش‌روی امور مجلس با دو فراکسیون بهتر خواهد بود و یا با ۳ فراکسیون؟

فراکسیون انقلاب اسلامی یک فراکسیون بیشتر نخواهد بود اما در مورد اینکه بخواهند خارج از آن فراکسیون دیگری تشکیل بدهند، نکته این است که نگاه اکثر نمایندگان بر این قرار دارد که فراکسیون حداکثری تشکیل شود اما اگر کسانی بخواهند در تشکیل فراکسیون حداکثری اخلال ایجاد کنند، خودشان می‌دانند.

اکثر اعضای جبهه پایداری با فراکسیون انقلاب اسلامی موافق هستند

*در جلسه رأی اعتماد مشخص شد، طیف نزدیک به جبهه پایداری آن اندازه که باید و شاید با فراکسیون انقلاب اسلامی هماهنگ نبود، لذا این گمانه مطرح است که فراکسیون جدید با محوریت اعضای جبهه پایداری تشکیل شود، آیا شما هم متوجه این ناهماهنگی شدید؟ 

خیر، امکان دارد برخی از آنها به این ترتیب باشند اما اکثر آنهایی که در طیف جبهه پایداری هستند با فراکسیون انقلاب اسلامی موافق هستند.

اخبار مرتبط:
امیر تتلو به بند عمومی منتقل شد
امیر تتلو به بند عمومی منتقل شد

یک منبع آگاه درباره آخرین روند پرونده تتلو اعلام کرد: تتلو از بند انفرادی زندان به بند عمومی منتقل شده است.

کیهان: اولویت مقابله با گرانی است نه حاشیه‌هایی مثل حصر و گشت ارشاد!
کیهان: اولویت مقابله با گرانی است نه حاشیه‌هایی مثل حصر و گشت ارشاد!

روزنامه کیهان از دولت پزشکیان به دلیل افزایش قیمت کالاهای اساسی انتقاد کرده است.

سخنگوی سپاه: هیچ نیرویی از سپاه در ماجرای پیجرها شهید نشده
سخنگوی سپاه: هیچ نیرویی از سپاه در ماجرای پیجرها شهید نشده

سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که برخلاف شایعات بعضی رسانه‌ها و حساب‌های فضای مجازی، هیچ کدام از نیرو‌های سپاه پاسداران در حمله تروریستی اخیر که از طریق پیجر‌ها در لبنان صورت گرفت، به شهادت نرسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است