کد خبر : 313736
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - 16:36
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد مشخص شد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد مشخص شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد. محمدی پیش از این مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود.

مشروح متن حکم صالحی را در ادامه می‌خوانید:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات سید محمد هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تأثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی با مؤسسات فرهنگی داشته است.

اخبار مرتبط:
سخنگوی سپاه: هیچ نیرویی از سپاه در ماجرای پیجرها شهید نشده
سخنگوی سپاه: هیچ نیرویی از سپاه در ماجرای پیجرها شهید نشده

سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که برخلاف شایعات بعضی رسانه‌ها و حساب‌های فضای مجازی، هیچ کدام از نیرو‌های سپاه پاسداران در حمله تروریستی اخیر که از طریق پیجر‌ها در لبنان صورت گرفت، به شهادت نرسیده است.

مصباحی‌مقدم: FATF در مجمع متوقف است؛ قرار است آقای پزشکیان در این رابطه نامه بزنند
مصباحی‌مقدم: FATF در مجمع متوقف است؛ قرار است آقای پزشکیان در این رابطه نامه بزنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: موضوع FATF در مجمع متوقف است و این توقف بررسی‌ها مربوط به امروز نیست.

واکنشِ معنادار جلیل محبی به حمله پیجری اسرائیل به حزب‌الله لبنان
واکنشِ معنادار جلیل محبی به حمله پیجری اسرائیل به حزب‌الله لبنان

جلیل محبی در توئیتی به حمله پیجری اسرائیل به لبنان واکنش نشان داد.جلیل محبی در توئیتی به حمله پیجری اسرائیل به لبنان واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است