کد خبر : 313760
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - 19:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از اجرای طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات این کلانشهر از ابتدای مهر ماه خبرداد.

ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین حق شناس با بیان اینکه طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات در کاهش ترافیک صبح و ظهر مؤثر است، اظهار داشت: از این رو بر اساس تجربه دو سال گذشته، نامه پیشنهادی برای اجرای مجدد این طرح از ابتدای مهرماه را به استانداری ارسال کردیم.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: جلسه نخست کمیته فنی نیز برگزار شده و این طرح هفته جاری در شورای ترافیک استان مصوب و در صورت ابلاغ استانداری مانند سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان برای ایجاد فاصله در ساعات آغاز و پایان کار مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: پیشنهاد دادیم که ساعات شروع و انتهای مقاطع مختلف شامل ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه در حد ۱۵ دقیقه با هم متفاوت باشد، این اقدام نیز در کاهش ترافیک و مدیریت حمل و نقل همگانی و فعالیت سرویس مدارس مؤثر خواهد بود.

حق شناس خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته در ساعات اوج ترافیک از نقاط گلوگاهی، وضعیت حمل و نقل همگانی و اطراف مدارس بازدیدهای روزانه خواهیم داشت، ضمن اینکه مرکز کنترل ترافیک نیز وضعیت تردد را به صورت مستمر پایش می‌کند.

اخبار مرتبط:
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان
پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تأمین ۱۳۷ سایت آماده سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد، گفت: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این طرح‌ها حدود ۲۳ درصد است.

هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: با کاهش شدید همه گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی روبرو شده‌ایم و از اهداکنندگان دعوت می کنیم در اولین فرصت به یکی از مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است