کد خبر : 313822
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - 11:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مهرماه امسال کلاس بدون معلم در استان اصفهان نخواهیم داشت

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: امسال پس از سال‌ها مشکل نیروی انسانی نداریم و ابتدای مهرماه معلم و دانش‌آموز به‌صورت هم‌زمان سر کلاس حاضر می‌شود و با کمبود معلم مواجه نیستیم.

مهرماه امسال کلاس بدون معلم در استان اصفهان نخواهیم داشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل اداره آموزش‌وپرورش استان اصفهان اظهار داشت: امسال آموزش‌وپرورش از لحاظ فضا، ساختمان، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: سال‌های گذشته کسری ۲۰ هزار نیروی انسانی در استان وجود داشت که به روش‌های مختلف این کسری جبران می‌شد و بزرگ‌ترین چالش در آموزش‌وپرورش بود، اما در دو سال گذشته موفق شدیم ۲۰ هزار معلم به ظرفیت معلمان آموزش‌وپرورش اضافه کنیم.

ابراهیمی گفت: امسال پس از سال‌ها مشکل نیروی انسانی نداریم و ابتدای مهرماه معلم و دانش‌آموز به‌صورت هم‌زمان سر کلاس حاضر می‌شود و با کمبود معلم مواجه نیستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ادامه داد: مهر امسال و با شروع سال تحصیلی جدید، به همت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، ۵۰۰ کلاس درس در قالب ۸۸ مدرسه در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در استان با یک میلیون و ۱۵۰ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود که ۴۵ درصد آن‌ها در کلان‌شهر اصفهان هستند.
ابراهیمی افزود: ۷۰ هزار کودک در مقطع پیش‌دبستانی و حدود ۸۰ هزار معلم در سال تحصیلی جدید در استان اصفهان داریم.

اخبار مرتبط:
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: با کاهش شدید همه گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی روبرو شده‌ایم و از اهداکنندگان دعوت می کنیم در اولین فرصت به یکی از مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است
پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده‌ای که با موضوع فعالیت غیرقانونی در زمینه طلا در سال‌های گذشته در شهرضا شکل گرفته و حدود ۳۰۰۰ شاکی و خواهان درآن وجود دارد در حال رسیدگی است.

۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد
۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو هروئین در عملیات مأموران انتظامی خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است