کد خبر : 314146
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - 10:09
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام جمعه اصفهان:

برخی امور سازمان حمل و نقل جاده‌ای به بخش خصوصی واگذار شود

امام جمعه اصفهان گفت: برخی امور سازمان حمل و نقل جاده‌ای به بخش خصوصی واگذار شود زیرا دولت به تنهایی درآمد ندارد و تأمین مالی آن از طریق دریافت مالیات و فروش نفت است.

برخی امور سازمان حمل و نقل جاده‌ای به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه قرار گرفته و درباره آن اشتباه عمل می‌شود، نرخ گذاری برای رانندگان است که در این زمینه به افزایش قیمت اجناس و لوازم یدکی توجه کافی نمی‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: تورم ناشی از بی‌ارزش شدن پول کشور است بنابراین ما با این نحوه نرخ‌گذاری مخالف هستیم زیرا باید برای تعیین نرخ‌ها تمام جزئیات و تورم سالانه در نظر گرفته شود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به افزایش جمعیت و چاپ بی‌رویه پول تصریح کرد: این عوامل باعث بروز تورم در هر کشوری می‌شود، بنابراین هر رئیس جمهوری باید اولویت‌های اقتصادی را در نظر بگیرد و به مسائل اولویت‌دار بپردازد.

وی اقدام مثبت جمهوری اسلامی در بیمه کردن رانندگان را گامی ارزشمند در حمایت از این قشر اعلام کرد و گفت: واگذاری برخی امور سازمان حمل و نقل جاده‌ای به بخش خصوصی باید انجام شود و اموری مانند اخذ عوارض جاده‌ای و خط‌کشی را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد، زیرا دولت به تنهایی درآمد ندارد و تأمین مالی آن از طریق دریافت مالیات و فروش نفت است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، توانایی اداره کشور را نشانه قدرت اسلام در حوزه مدیریت و حکمرانی دانست و گفت: باید به دولت کمک کنیم تا به دنیای غرب نشان دهیم که اسلام می‌تواند با کار نیروهای جهادی و مردم، کشور را اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی می‌گویند اگر با آمریکا باشیم وضع کشور بهتر می‌شود، درست نیست زیرا کشورهایی که اکنون با آمریکا هم پیمان هستند هیچ چیزی از خود ندارند و آنها با اصل دین ما مخالف هستند و تا تابع آنها نشویم از ما راضی نخواهند شد.

اخبار مرتبط:
۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند
۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان گفت: ۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر این استان هستند.

ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

۹۹ درصد تقاضاهای کنسرت در اصفهان مربوط به موسیقی پاپ است
۹۹ درصد تقاضاهای کنسرت در اصفهان مربوط به موسیقی پاپ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: ۹۹ درصد تقاضاهایی اجرای کنسرت در استان مربوط به موسیقی پاپ است و گاهی این درخواست‌ها به صد درصد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است