کد خبر : 314243
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - 22:17
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهانی‌ها با شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی آشنا می‌شوند

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شهروندان در باره شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی خبر داد.

اصفهانی‌ها با شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی آشنا می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: این دوره‌ها در قالب یک پویش با هدف پیشگیری از آسیب‌های ناشی از جرائم مالی در فضای مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

به نوشته ایرنا؛ وی، ارتقاء دانش عمومی در باره شیوه صحیح خرید امن و تبادلات مالی و همچنین کاهش وقوع جرائم و کلاهبرداری‌های مالی با مهمترین شگردهای مجرمانه را از موارد آموزشی در این پویش برشمرد.

رییس پلیس فتا اصفهان افزود: در این پویش به موضوعاتی همچون کلاهبرداری از طریق آگهی‌های جعلی، نپرداختن بیعانه برای خرید کالا به فروشندگان در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های درج آگهی، کلاهبرداری‌های اسکیمری و مواردی مشابه پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر ارتقاء آگاهی شهروندان در کاهش جرائم گفت: این پویش از ۲۴ تا ۳۱ شهریور جاری در فضای مجازی و حقیقی و در راستای آگاهی بخشی عمومی با همکاری سایر ادارات در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند یا مراجعه به سایت پلیس‌ فتا به نشانیwww.fata.gov.ir یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری این پلیس به شماره ۰۹۶۳۸۰، پرسش‌ها و درخواست‌های خود را در باره پویش مورد نظر مطرح کنند.

اخبار مرتبط:
شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را باطل کردند
شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را باطل کردند

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار باطل کردند.

هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد
هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد

امام جمعه اصفهان گفت: ۴۴ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد.

خشونت کلامی و فیزیکی در صدر پرونده‌های کیفری اصفهان قرار دارد
خشونت کلامی و فیزیکی در صدر پرونده‌های کیفری اصفهان قرار دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل اصفهان گفت: خشونت کلامی و فیزیکی، توهین و تهدید و افترا، بیشترین پرونده‌های کیفری را در این استان تشکیل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است