کد خبر : 314296
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - 22:44
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ارشد نظامی آجا در اصفهان:

شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را باطل کردند

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار باطل کردند.

شهدا افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را باطل کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیر سرتیپ دوم، محسن کرمی صبح شنبه در رژه نیروهای مسلح اصفهان اظهار کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس جامه رزم پوشیدند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و افسانه شکست‌ناپذیری نظام سلطه مخصوصاً آمریکا را به منصه ظهور رساندند.

به نوشته مهر ؛وی افزود: چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای باز شناسی حماس جاودان جوانانی است که با غیرت و با تاسی از نهضت عاشورای حسینی (ع) و در سابقه منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی همانند حضرت علی اکبر (ع) جامع رزم پوشیدند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار باطل کردند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری یادآور‬ شد: استکبار جهانی هنوز ایثار و شجاعت مردم ایران را فراموش نکرده است و با خانواده‌های شهدا تجدید عهد می‌کنیم با تبعیت کامل هیچ مانع، چالش و مشکلی ما را منحرف نخواهد کرد و باقدرت در مسیر عزت ایران پیش خواهیم رفت.

اخبار مرتبط:
هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد
هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد

امام جمعه اصفهان گفت: ۴۴ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد.

اصفهانی‌ها با شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی آشنا می‌شوند
اصفهانی‌ها با شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی آشنا می‌شوند

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شهروندان در باره شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی خبر داد.

خشونت کلامی و فیزیکی در صدر پرونده‌های کیفری اصفهان قرار دارد
خشونت کلامی و فیزیکی در صدر پرونده‌های کیفری اصفهان قرار دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل اصفهان گفت: خشونت کلامی و فیزیکی، توهین و تهدید و افترا، بیشترین پرونده‌های کیفری را در این استان تشکیل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است