کد خبر : 314598
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - 11:11
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

زمان دیدار تیم ملی فوتسال ایران – مراکش اعلام شد

برنامه و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد.

زمان دیدار تیم ملی فوتسال ایران – مراکش اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا: ایمنا نوشت: رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به میزبانی ازبکستان به پایان رسید و تیم‌های ملی فوتسال هلند، اوکراین، اسپانیا، ونزوئلا، برزیل، کاستاریکا، ایران، مراکش، پرتغال، قزاقستان، آرژانتین، کرواسی، تایلند، فرانسه، پاراگوئه و افغانستان به‌عنوان ۱۶ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی دهمین دوره جام‌جهانی را به‌دست آوردند.

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۷ بر یک مقابل ونزوئلا و ۹ بر ۴ برابر گواتمالا توانسته بود صعود خود به مرحله حذفی را مسجل کند و در طرف مقابل هم فرانسوی‌ها با شکست دادن گواتمالا با نتیجه ۶ بر ۳ و عبور از سد ونزوئلا با نتیجه ۷ بر ۳ به تقابل با ایران رسیدند. تیم ملی فوتسال ایران در گروه F با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی باید با مراکش دیدار کند. شاگردان شمسایی پنج شنبه باید به مصاف مراکش بروند.

پیش از حضور در جام جهانی تیم‌های ایران و مراکش فروردین‌ماه در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۴ شیرهای اطلس به پایان رسیده و جالا فرصت انتقام برای شمسایی و شاگردانش در جام جهانی بوجود آمده است.

اخبار مرتبط:
داریوش مصطفوی: دربی استقلال پرسپولیس را دولت از شکل و رنگ انداخته است
داریوش مصطفوی: دربی استقلال پرسپولیس را دولت از شکل و رنگ انداخته است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس در عصر امروز، گفت: دربی را دولت از شکل و رنگ انداخته است. این دیگر دربی نیست. دربی‌هایی جذاب بود که در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری برگزار می‌شد. باید زن و مرد این امکان را داشته باشند که در یک ورزشگاه بزرگ حضور پیدا کنند و تیم‌ها را تشویق کنند. اهمیت دربی به استقبال گسترده تماشاگران است و مسابقه‌ای که با حضور ۸ هزار تماشاگر برگزار شود، دیگر دربی نیست، یک بازی دوستانه است که در یک جای محقری برگزار می‌شود.

محمد دادکان: شرم نمی‌کنید از این استادیوم‌ها؟ / دنیا ما را مسخره می‌کند؟
محمد دادکان: شرم نمی‌کنید از این استادیوم‌ها؟ / دنیا ما را مسخره می‌کند؟

محمد دادکان می گوید اگر من بودم دو سال فوتبال را تعطیل می کردم تا شرایط استادیوم ها درست شود.

مهرداد محمدی از حضور در دربی محروم شد
مهرداد محمدی از حضور در دربی محروم شد

نشست هماهنگی مدیران برای دربی ۱۰۴ در هتل محل اقامت تیم‌ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است