کد خبر : 314838
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - 22:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاد علوم سیاسی:

تغییر استاندار اصفهان کار عجولانه ای نیست

استاد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تغییر استاندار کار عجولانه ای نیست و از دوره استاندار فعلی هم تا یکسال دیگر باقی مانده و باید اصل بر ابقا گذاشته شود.

تغییر استاندار اصفهان کار عجولانه ای نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین مطیع اظهار کرد: تغییر استاندار مطالبه عموم نیست بلکه خواسته عده ای است که بدنبال منافع خود هستند.

به توشته مهر، وی بیان داشت: منطق حکمرانی اقتضا می‌کند که استاندار فعلی تا پایان دوره ابقا شود مگر اینکه مورد خاص و اتفاق بزرگی رخ داده باشد و خبط و خطابی سرزده باشد اما در حالت عادی باید بر سر استاندار فعلی اجماع نظر شکل بگیرد.

وی ادامه داد: فعال شدن گروه های سیاسی برای انتخاب استاندار جدید را داریم که هر یک نماینده خود را معرفی می‌کند و این در حالی است که باید از رفتارهای جناحی وخطی تند پرهیز و متعادل رفتار کرد.

استاد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به ویژگی های یک استاندار اشاره کرد و افزود: نگاه جامع و جامع نگر داشته باشد و از نگاه خطی و سیاسی پرهیز کند با تمامی گروه ها، اصناف، جناح، طبقات مردمی در تعامل باشد و به استان نظر واحد داشته باشد و تعامل با سیاسیون شهر و استان داشته را اصل قرار دهد وبا نمایندگان مجلس رفاقت داشته باشد و بتواند از دولت برای شهر امتیاز بگیرد.

وی اعلام کرد: استاندار نباید خود را گرفتار حواشی کند و از جدال های بی حاصل بپرهیزد و از نظر مالی هم خود و اطرافیان شفافیت عملکرد داشته باشدو مسائل ملی را تشخیص بر مسائل استانی ترجیح دهد.

مطیع گفت: استاندار باید قادر به حل بحران های بزرگ اصفهان از جمله خشکی زاینده رود، فرونشست و آلودگی هوا و کم لطفی های به واحدهای صنعتی اصفهان را حل و فصل کند.

وی ادامه داد: همچنین در تعامل با مردم به مناطق محروم و مستضعف نگاه ویژه ای داشته باشد و از حضور در برنامه های تشریفاتی و تجلیل های نمایشی پرهیز کند.

اخبار مرتبط:
نمایشگاه تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان افتتاح شد
نمایشگاه تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان افتتاح شد

چهاردمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان افتتاح شد.

توزیع ویتامین دی (D) و قرص آهن در مدارس اصفهان
توزیع ویتامین دی (D) و قرص آهن در مدارس اصفهان

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس استان اصفهان با اشاره به توزیع قرص ویتامین دی (D) و آهن در مدارس گفت: اگر این توزیع در مدرسه‌ای صورت نگرفت، دانش‌آموزان و والدین می‌توانند به ستاد مرکز بهداشت در شهرستان‌های محل زندگی خود گزارش دهند تا علت را پیگیری‌ کنیم.

آتش‌نشانی اصفهان به‌طور روزانه ۴۰ درصد مزاحم تلفنی دارد
آتش‌نشانی اصفهان به‌طور روزانه ۴۰ درصد مزاحم تلفنی دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۴۰درصد تماس‌های روزانه مزاحمت‌های تلفنی به شمار می‌آیند. البته در این خصوص ترقی داشته‌ایم، زیرا در سال‌های گذشته مزاحمت‌های تلفنی از این هم بیشتر بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است