کد خبر : 315067
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - 19:31
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز و فردا بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد.

بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش با اشاره به اعلام آماده باش مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در پی هشدار بارش‌های رگباری در سطح استان از بعد ازظهر امروز اظهار کرد: این بارش‌ها در مناطق غرب، شمال و شرق استان اصفهان اتفاق خواهد افتاد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه از امروز تا روز فردا یکشنبه بارش باران، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است، ابراز کرد: شدت بارش‌های رگباری باران و تندباد در ارتفاعات مناطق غرب، شمال شرق و مرکز استان و در شهرستان‌های اردستان، نایین، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، انارک، بادرود و چوپانان خواهد بود و برای مناطق مرکزی و اصفهان رگبارهای بارشی در سطح هشدار زرد خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها است، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی وزش تندبادهای موقتی، سیلابی شدن مسیل‌ها و کاهش میدان دید، لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل، آماده به کار بودن ماشین‌آلات در معابر شهری و روستایی و جاده‌ها راهدارخانه‌ها، پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی، تقویت تیم‌های عملیاتی، جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری در استان ضروری است.

وی افزود: بهتر است شهروندان از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای سیل‌گیر صرف نظر کنند، اجرای طرح‌های کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه های ناپایدار، تابلوها، داربست‌ها در برابر تندبادهای موقتی نیز در دستور کار باشد.

شیشه فروش گفت: حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور و شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران نیز باید اجرایی شود.

اخبار مرتبط:
درختان کهنسال شهر اصفهان شناسنامه‌دار می شوند
درختان کهنسال شهر اصفهان شناسنامه‌دار می شوند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن درختان کهنسال شهر با هدف حفاظت بیشتر از این درختان خبر داد.

ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت/بستری یک دانش آموز در بیمارستان
ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت/بستری یک دانش آموز در بیمارستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ریزش سقف مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان ۵ مصدوم داشت که یک دانش آموز همچنان در بیمارستان بستری است.

نمایشگاه تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان افتتاح شد
نمایشگاه تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان افتتاح شد

چهاردمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است