کد خبر : 315438
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - 23:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون استاندار اصفهان:

همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های استان تقویت حوزه انتظامی را وظیفه خود بدانند زیرا تقویت این حوزه به نفع همه مردم است.

همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان‌نثاری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته فراجا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و تسلیت شهادت اسوه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و سردار سرافراز «سرتیپ پاسدار شهید نیلفروشان» گفت: جبهه مقاومت تحت فشارهای سنگینی است و انسجامی که برای برخورد با وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی مورد انتظار است، کم‌رنگ شده است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: از این رو می‌طلبد تا امت اسلام با وحدت و یکدلی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند و حق طلبی را در جهان فریاد بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص تقویت بنیه فراجای استان، اظهار کرد: نخستین نکته‌ای که ضروری است مد نظر قرار بگیرد تعیین تکلیف مسئله پشتیبانی و بودجه‌ریزی فراجا است.

جان‌نثاری افزود: بایستی این موضوع تشریح و تبیین شود که تعیین بودجه و پشتیبانی به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز است زیرا در برخی جهات برای تقویت بنیه فراجا با خلأهای قانونی مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: البته مدیریت استان بر خود وظیفه می‌داند که با سرعت بالایی مشکلات و چالش‌های نیروهای خدوم فراجا را رفع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در مورد اماکن امانی، واگذاری و … که تحت اختیار فراجا است به صورت موردی نشست‌هایی برگزار و تصمیمات لازم با همفکری و تعامل اخذ شود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت فضای فیزیکی دستگاه قضائی و انتظامی استان شایسته خدمت رسانی به مردم شریف اصفهان نیست از این رو درصدد هستیم این موارد در چارچوب قانون رفع شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های استان تقویت حوزه انتظامی را وظیفه خود بدانند زیرا تقویت این حوزه به نفع همه مردم است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا در هفته گرامیداشت فراجا به هر نحوی که می‌توانند برای تقویت این نهاد قدرتمند و حیاتی، اقدامات شایسته‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کنند همچنین به نحوی عمل شود که این پرسنل خدوم احساس کنند که مورد احترام، تکریم و پشتیبانی هستند تا امنیت بر استان حاکم باشد.

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه بایستی پلیس بعنوان مؤلفه قدرت نظام در جامعه تعریف و تقویت شود، تشریح کرد: گرامیداشت هفته فراجا مردمی برگزار شود و خدمات پلیس توسط شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، صداوسیما، ائمه جماعت و سایر مؤثرین و نهادهای فرهنگی و اجتماعی جامعه به مردم یادآوری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: مردم ما به پلیس اعتماد دارند و پلیس ما مقتدر و محبوب است و علی‌رغم همه مشکلات و چالش‌های معیشتی پای آرمان‌های نظام اسلامی و حفظ امنیت مردم ایستاده‌اند.

جان‌نثاری یکی از مؤلفه‌های قدرت هر نظام از جمله نظام جمهوری اسلامی را قدرت پلیس دانست و بیان کرد: حال اگر پلیس ضعیف شد مردم ضرر می‌کنند، زیرا اولین شرط موفقیت دشمن خارجی بهم ریختن نظم جامعه است.

وی ادامه داد: هر کجای دنیا که براساس عقل و حکمت عمل می‌کنند پلیس خود را تقویت و از اقداماتی که منجر به تضعیف پلیس می‌شود خودداری می‌کنند.

اخبار مرتبط:
بزرگترین آفت تولید کشور خصوصی سازی امور پولی است
بزرگترین آفت تولید کشور خصوصی سازی امور پولی است

امام جمعه اصفهان گفت: هر چیزی را نمی‌توان خصوصی کرد و یکی از آن امور پول است که باید در دست دولت باشد و مبنای کار ما در زمینه بهره بانکی و بانک‌های خصوصی اشتباه است.

۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند
۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت هستند و رفع مشکلات آنها یکی از مهمترین اولویت‌ها در این نهاد است.

۳ شهر دارای بیشترین تخلف سرعت در اصفهان معرفی شد
۳ شهر دارای بیشترین تخلف سرعت در اصفهان معرفی شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: بیشترین درصد تخلف سرعت خودروها در جاده‌های استان در شهریور امسال در محورهای نایین- اردستان و اصفهان- نجف‌آباد ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است