کد خبر : 315449
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - 23:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت هستند و رفع مشکلات آنها یکی از مهمترین اولویت‌ها در این نهاد است.

۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کریم زارع صبح دوشنبه با گرامیداشت سالروز تکریم سالمندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار کمک‌های معیشتی و حمایت از اقشار آسیب پذیر، برنامه‌های فرهنگی برای تقویت خودباوری و حفظ اعتماد به نفس سالمندان برگزار می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی یکی از برنامه‌های فرهنگی در این راستا را اعزام سالمندان به سفرهای زیارتی و سیاحتی عنوان کرد و ادامه داد: امسال نیز با این هدف، ۳۴ نفر از مددجویان بالای ۶۰ سال تحت حمایت، برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه این اردوی زیارتی به مدت پنج روز در شهر مشهد مقدس برنامه‌ریزی شده است، افزود: در این برنامه زائران علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) از برنامه‌های فرهنگی مذهبی بهره مند و در مهمانسرای حضرت از غذای متبرک نیز متنعم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این عزیزان برای نخستین بار به مشهد مقدس مشرف خواهند شد، گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت هستند و تکریم ایشان به عنوان سالمند و تلاش برای رفع مشکلات آنها یکی از مهمترین اولویت‌ها در این نهاد است.

اخبار مرتبط:
۳ شهر دارای بیشترین تخلف سرعت در اصفهان معرفی شد
۳ شهر دارای بیشترین تخلف سرعت در اصفهان معرفی شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: بیشترین درصد تخلف سرعت خودروها در جاده‌های استان در شهریور امسال در محورهای نایین- اردستان و اصفهان- نجف‌آباد ثبت شده است.

توفان اصفهان را در می‌نوردد
توفان اصفهان را در می‌نوردد

اداره کل هواشناسی اصفهان نسبت وقوع ناپایداری‌های به صورت وزش باد شدید، تندباد و توفان همراه با خیزش گردوخاک تا پایان هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.

همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند
همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های استان تقویت حوزه انتظامی را وظیفه خود بدانند زیرا تقویت این حوزه به نفع همه مردم است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است