کد خبر : 315665
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ - 02:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان خنک‌ می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از کاهش دمای کمینه و خنک شدن هوا به ویژه در ساعات اولیه روز خبرداد.

هوای اصفهان خنک‌ می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی با بیان اینکه کمینه دما در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، اظهار داشت: ایستگاه‌های کاشان، آران و بیدگل، مهاباد و بادرود با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین مناطق استان و بویین میاندشت با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس بالای صفر در ساعات اولیه روز جمعه خنک‌ترین نقطه خواهند بود.

به نوشته مهر؛ به گفته وی، بیشینه دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه ناپایدار طی امروز در استان ادامه دارد و در ساعات بعد از ظهر وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال وقوع توفان لحظه‌ای به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی اضافه کرد: امروز وضعیت جوی در سایر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و روز شنبه به ویژه در نیمه غربی استان در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر خواهیم داشت.

اخبار مرتبط:
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح های مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است.

ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما
ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما

بیش از یک‌هزار و ۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده و شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها مشارکت کرده است.

گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است
گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:مدتهاست فریاد می‌زنیم ساختمان‌های فضای آموزشی اصفهان تخریبی وقدمت بالایی دارند و باید برای بازسازی آنها اعتبارات لازم داریم اما گوش شنوایی نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است