کد خبر : 315983
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - 14:16
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان:

۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: با هدف توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی، بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان توزیع شد.

۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌های اصفهان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فردوسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، گفت: عمده این عوارض مربوط به شرکت ذوب‌آهن است و قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان میان ۸۰ شهرداری استان و ۶۰ میلیارد تومان میان دهیاری‌های استان توزیع شده است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: کارگروه استانی ارزش افزوده و آلایندگی به صورت مستمر با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حضور مدیران کل مربوطه از جمله دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان شهرداران استان برگزار می‌شود.

فردوسی عنوان کرد: از جمله مواردی که در این کارگروه به صورت مستمر پیگیری می‌شود، پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان است که پس از وقفه چند دوره، با پیگیری استاندار محترم، کارگروه استانی عوارض ارزش افزوده و آلایندگی و برخی از نمایندگان این عوارض در استان توزیع شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر برای پرداخت عوارض آلایندگی فولاد مبارکه و پالایشگاه ادامه خواهد داشت زیرا این عوارض در حوزه توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی با نظارت استانداری و سازمان محیط زیست هزینه خواهد شد.

اخبار مرتبط:
هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است
هوای شهر اصفهان در ۱۶ منطقه سالم است

شاخص هوای کلانشهر اصفهان صبح یکشنبه در تمام ۱۶ ایستگاه سنجش کیفیت هوای فعال این شهر در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان به مدت ۴۵ روز در این استان خبر داد.

افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان
افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان

افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان، گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک است. این ایستگاه که هفته آینده در تله‌کابین صفه به بهره‌برداری می‌رسد، بخشی از تلاش برای گسترش استفاده از خودروهای برقی و بومی‌سازی فناوری شارژ در کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است