کد خبر : 316036
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - 23:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

با حضور معاون استاندار اصفهان؛

۳۱ پروژه عمرانی و خدماتی در خوروبیابانک بهره‌برداری شد

۳۱ پروژه عمرانی و خدماتی طی سفر ۲ روزه معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان به خوروبیابانک در این شهرستان بهره‌برداری و عملیات اجرایی چهار پروژه جدید نیز آغاز شد.

۳۱ پروژه عمرانی و خدماتی در خوروبیابانک بهره‌برداری شد

به گزارش سایت خبری مدارا از خور و بیابانک؛ ۳۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان روز یکشنبه با حضور محمود حقیقت‌سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

همچنین چهار پروژه عمرانی وخدماتی دیگر نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به نوشته مهر؛ احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهر فرخی و روستای مهرجان، احداث ۶ سایت مخابراتی، زمین چمن مصنوعی روستاهای اردیب، ابراهیم آباد و جعفرآباد، روکش آسفالت محورهای پلیس‌راه به جندق، چاهملک به پلیس‌راه، آبگرم به اردیب، خور به طبس وخور به مصر، توسعه و نگهداری شبکه‌های برق روستایی در قالب طرح بهارستان، احداث مخزن ذخیره آب شهر جندق و گرمه همچنین اجرای عملیات شبکه توزیع آب وبرق نهضت ملی مسکن شهرجندق، آبرسانی به روستاهای عرب آباد و نهرود، زیرسازی و آسفالت معابر شهر جندق و فرخی و روستاهای هفتومان ومهرجان، و محوطه سازی گلزار شهدای گمنام شهر خور از جمله پروژه‌های است که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افتتاح شد.

طرح ۲۱ واحدی مسکن محرومان و بلوار «شهید جمهور» روستای مهرجان، احداث مجتمع خدمات رفاهی حوزه پلیس‌راه و احداث پارک شهدای گمنام شهر جندق نیز کلنگ زنی شد که برای احداث و تکمیل این طرح‌ها ۹۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

اخبار مرتبط:
تنها نیمی از آب مورد نیاز فضای سبز شهر اصفهان تأمین می‌شود
تنها نیمی از آب مورد نیاز فضای سبز شهر اصفهان تأمین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمتر از نیمی از نیاز آبی فضای سبز اصفهان تأمین می‌شود، این مجموعه به حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که اکنون نیمی از آن در دسترس است.

انهدام باند سرقت ۱۰ میلیاردی منزل در اصفهان
انهدام باند سرقت ۱۰ میلیاردی منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند ۳ نفره سرقت که با دستبرد به ۲ منزل در شهر اصفهان ۱۰ میلیارد ریال اموال شهروندان را به سرقت برده بودند خبرداد.

۴۰ هزار خانوار مددجوی کمیته اصفهان در روستا زندگی می‌کنند
۴۰ هزار خانوار مددجوی کمیته اصفهان در روستا زندگی می‌کنند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، در روستاها سکونت دارند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است