کد خبر : 318274
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - 10:42
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

گمانه‌زنی جدید درباره حمله نظامی اسرائیل به ایران

روزنامه جهان صنعت در یادداشتی تحت عنوان «نفس‌گیرترین روزهای ایران» نسبت به شرایط کشور و احتمال وقوع جنگ میان ایران و اسرائیل هشدار داده است.

گمانه‌زنی جدید درباره حمله نظامی اسرائیل به ایران

به گزارش سایت خبری مدارا: روزنامه جهان صنعت در یادداشتی تحت عنوان «نفس‌گیرترین روزهای ایران» نسبت به شرایط کشور و احتمال وقوع جنگ میان ایران و اسرائیل هشدار داده است.

در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم:

* وضعیت ایران امروز اینگونه است که جنگ شاید محدود و شاید هم گسترده و درازمدت با اسرائیل و پشتیبان اصلی این کشور یعنی آمریکا گریزناپذیر شده است و اگر اراده و خواست‌های ایران از نظام جهانی همین باشد که هست این جنگ در کوتاه‌مدت رخ خواهد داد.

* شوربختانه مقام‌های سیاسی دو کشور عضو شورای امنیت شامل روسیه و چین که ایران آنها را متحدان استراتژیک می‌دانند جز سکوت کاری نمی‌کنند و در این وضعیت است که کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای ایران دردسر درست می‌کنند.

* بازارهای شناخته شده سهام و سکه و ارز در روزهای تازه‌سپری‌شده طوفانی شده‌اند و معلوم نیست به کدام سو می‌روند. با توجه به نارضایتی گسترده معلمان، گندمکاران، بازنشستگان‌، پرستاران و دیگر گروه‌های اجتماعی از دولت ایران امروز را می‌توان گرفتارتر از تصور دید.

* برای صیانت از ایران ارجمند باید کاری کرد و از همه توانایی و دانایی ایرانیان دلسوز به این سرزمین استفاده کرده و راه‌های هم‌افزایی نیروها را باز کرد. نیروهایی که در این روزهای نفس‌گیر ایران برای اتحاد ایرانیان چاله حفر می‌کنند را باید طرد کرد و اجازه داد همه اندیشه‌ها برای عبور دادن ایران از نفس‌گیرترین روزها به کمک بیایند.

اخبار مرتبط:
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد

نماینده جهاد اسلامی گفت: هدف حمله دمشق «زیاد نخاله» نبوده است.

نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم
نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم

توسلی مدعی شد: جنگنده‌های اسرائیل نمی‌توانند به صورت مستقیم از تل‌آویو به خاک کشورمان پرواز کنند، مگر این که در مسیر سوخت‌گیری کنند که برای این منظور، صهیونیست‌ها نیاز دارند که از برخی کشورهای منطقه کمک بگیرند؛ بنابراین اگر جنگنده‌های رژیم به آسمان ایران برسند، حتما نمی‌تواند بدون کمک گرفتن از کشورهای منطقه باشد.

حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس
حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس

حمید رسایی، نماینده مجلس دوازدهم نوشت: با درخواست ۴۵ نماینده و رأی کمیسیون امنیت ملی، پرونده انتصاب ظریف در جایگاه معاونت ریاست جمهوری به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است