کد خبر : 318617
انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - 05:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان:

دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست بهترین دانشگاه‌های عمان قرار گرفت

مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سلطان‌نشین عمان قرارگرفت.

دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست بهترین دانشگاه‌های عمان قرار گرفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پیمان مصدق با اشاره به موفقیت جدید دانشگاه صنعتی اصفهان و قرار گرفتن در بین بهترین دانشگاه‌های عمان اظهار کرد: این موفقیت بین‌المللی با تأیید این وزارتخانه در بخش تشخیص صلاحیت و معادل‌سازی مدارک تحصیلی برای دانشجویان تحصیل‌کرده در خارج از عمان حاصل شده است.

به نوشته مهر؛ وی در خصوص اهمیت عمان برای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: عمان از کشورهایی است که روابط دوستانه‌ای با ایران دارد و همکاری‌های علمی بین دو کشور روبه‌توسعه است.

مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: متخصصان و نخبگان ایرانی در دانشگاه‌ها و مراکز فناوری عمان به‌صورت فردی همکاری می‌کنند و این همکاری‌ها در بخشی دیگر از طریق دانشگاه‌ها و کارگروه‌ها می‌تواند به‌صورت سازمان‌یافته محقق شود.

وی گفت: به منظور دریافت تأییدیه کتبی از وزارت باید قبل از ثبت‌نام در هر مؤسسه آموزش عالی و کمیته جهت برابری مدارک تحصیلی صادره از مؤسسه هماهنگ شود.

اخبار مرتبط:
کشف هروئین از خرده‌فروشان موادمخدر در اصفهان
کشف هروئین از خرده‌فروشان موادمخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سه خرده‌فروش موادمخدر در اصفهان دستگیر شدند و دو کیلو هروئین نیز طی این عملیات کشف شد.

خیار و فلفل دلمه‌ای بیشترین تولید گلخانه‌های اصفهان
خیار و فلفل دلمه‌ای بیشترین تولید گلخانه‌های اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: خیار و فلفل دلمه ای بیشترین حجم تولید گلخانه‌های این استان را به خود اختصاص داده است.

محیط‌بان اصفهانی بخشی از شبکیۀ چشم مصدومش سالم است
محیط‌بان اصفهانی بخشی از شبکیۀ چشم مصدومش سالم است

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: چشم مصدوم علی جمشیدیان، محیط‌بان پارک ملی و پناهگاه حیات‌وحش موته، شب گذشته در تهران جراحی شد. پزشک آقای جمشیدیان جراحی را موفقیت‌آمیز دانست و اعلام کرد که بخشی از شبکیۀ چشم آسیب‌دیدۀ این محیط‌بان سالم است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است