کد خبر : 318680
انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - 11:52
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

شوک بزرگی که شب گذشته به استقلال وارد شد

مهاجم گلزن استقلال با آسیب دیدگی جدی مواجه شده و مدت‌ها در دسترس این تیم نخواهد بود.

شوک بزرگی که شب گذشته به استقلال وارد شد

به گزارش سایت خبری مدارا: ورزش سه نشت: مهرداد محمدی که در لحظات ابتدایی دیدار استقلال مقابل النصر عربستان آسیب دیدگی پیدا کرد و از زمین بیرون رفت، حالا مشخص شده که مصدومیتش جدی است و حداقل سه ماه نمی‌تواند تیمش را در بازی‌ها همراهی کند.

این ستاره استقلال که یکی از امیدهای گلزنی در دیدار هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر بود، در شروع مسابقه قصد داشت با چرخش و شوت روی پای چپ گلزنی کند که ساق پای او با آیمریک لاپورت، ستاره اسپانیایی حریف برخورد داشت تا منجر به مصدومیت جدی این بازیکن شود و تعویض زودهنگام را به دنبال داشته باشد.

مهرداد محمدی به دلیل این برخورد جدی با مدافع اسپانیایی حریف که گل برتری تیمش در این مسابقه را زد، نتوانست در زمین بماند و با ماشین حمل برانکارد به بیرون منتقل شد که پس از معاینات اولیه و اعلام مصدومیت جدی، به بیمارستان انتقال یافت تا از ساق پای چپ او عکس‌برداری شود.

ستاره استقلال پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های دبی، مجددا معاینه شد و عکس‌برداری از محل مصدومیت او انجام گرفت که آسیب دیدگی جدی و دوری طولانی مدت او به تایید رسید.

طبق  عکس‌برداری انجام شده، درشت نی ساق پای چپ مهرداد محمدی با شکستگی مواجه شده و بدین ترتیب در بهترین حالت ممکن، این ستاره استقلال حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود تا شوک بزرگی به آبی‌ها مواجه شود.

استقلال که در هفته‌های اخیر ستاره‌های خود ازجمله روزبه چشمی، ایمان سلیمی و… را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشت و بعید است تا یک ماه آینده بتواند از آنها بهره ببرد، حالا هم با شوک بزرگ مصدومیت مهرداد محمدی مواجه شده است.

محمدی که در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر به علت محرومیت انضباطی دور از دسترس استقلال بود، نخستین بازی خود در این فصل را در هفته اول لیگ نخبگان آسیا با حضور تعویضی برابر الغرافه قطر انجام داد که توانست پاس گل بدهد و در اولین بازی لیگ برتری برابر هوادار تهران نیز گلزنی کرد، اما اکنون به علت مصدومیت حداقل سه ماه از میادین فاصله می‌گیرد.

مصدومیت جدی و غیبت طولانی مدت مهرداد که فصل قبل بهترین گلزن استقلال بود، می‌تواند این تیم را با معضل در خط حمله مواجه کند و بعید نیست در این شرایط پیتسو موسیمانه اقدام به خرید بازیکن در این پست داشته باشد تا تیمش را تقویت کند.

اخبار مرتبط:
مهدی هاشمی‌نسب: بعد از انتقالم به استقلال، مادرم را در بازار با لگد زدند
مهدی هاشمی‌نسب: بعد از انتقالم به استقلال، مادرم را در بازار با لگد زدند

مهدی هاشمی‌نسب بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: «بعد از این انتقال دیگر نتوانستم با مادرم برای خرید بیرون بروم ولی تا قبل از آن هر زمان با او خرید می‌کردم، از هواداران پرسپولیس کسانی بودند که به کمکش می‌آمدند. بعد از رفتن به استقلال، به مادرم گفتم با این شرایط نمی‌توانم همراهی‌ات کنم و مادر من تنها به بازار رفت. آن روز مادرم را در بازار با لگد زدند. همان‌جا قول دادم‌تر و خشک را با هم بسوزانم. برای من یک هوادار پیروزی با هزار هوادار این تیم از آن روز هیچ فرقی ندارد».

جزییاتی تازه از فساد در فوتبال / دو زن به عنوان جادوگر مجرم شناخته شدند
جزییاتی تازه از فساد در فوتبال / دو زن به عنوان جادوگر مجرم شناخته شدند

ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان جرئیات جدیدی درباره پرونده فساد فوتبال را اعلام کرد. او گفت: در مجموع ۲۱ متهم و سه نفر به عنوان مطلع در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که برای ۱۲ نفر از متهمان کیفرخواست و قرار مجرمیت، برای دو متهم نیز قرار منع تعقیب صادر شده است.

اعتراف رسانه‌های قطری درخصوص پرسپولیس
اعتراف رسانه‌های قطری درخصوص پرسپولیس

اعتراف رسانه‌های قطری درخصوص پرسپولیس زمان مطالعه: ۲ دقیقه رسانه‌های معتبر و سرشناس قطری به شکست پرسپولیس برابر السد واکنش نشان داده و اعتراف کردند سرخپوشان تهران بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است