کد خبر : 318818
انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ - 20:31
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سهم ۲۲ درصدی واژگونی خودرو در تصادفات برون شهری

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۲۲ درصد از تصادفات برون شهری استان از نوع واژگونی خودروها بوده که به دلایل مختلفی از جمله سرعت غیر مجاز رخ می دهد.

سهم ۲۲ درصدی واژگونی خودرو در تصادفات برون شهری

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته و تجزیه و تحلیل تصادفات برون شهری استان مشخص شده ۲۲ درصد این تصادفات از نوع واژگونی خودرو بوده که یکی از خطرناک‌ترین حوادث رانندگی شناخته می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: واژگونی خودروها معمولاً به دلایل مختلفی از جمله سرعت غیرمجاز، خستگی رانندگان، لغزندگی جاده‌ها و عدم کنترل مناسب خودرو رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه کم کردن سرعت در مسیرهای خطرناک و استفاده صحیح از کمربند ایمنی می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش واژگونی‌ها و همچنین کاستن از میزان تلفات و آسیب‌های این گونه تصادفات داشته باشد.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد در جاده‌های کوهستانی و مسیرهای پرخطر احتیاط بیشتری کرده و در صورت خستگی و احساس خواب آلودگی حتماً در اولین فرصت در مکانی مناسب کمی استراحت نموده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط:
الگوی توسعه شهر اصفهان باید بر مبنای سیر تاریخی گذشته باشد
الگوی توسعه شهر اصفهان باید بر مبنای سیر تاریخی گذشته باشد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی با بیان اینکه یک گسست تاریخی در شهر اصفهان اتفاق افتاده است، گفت: به همین علت، این سازمان در چشم‌انداز ۱۰ساله، رسالت خود را رسیدن به الگوی توسعه شهر بر مبنای سیر تاریخی گذشته می‌داند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان منصوب شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان منصوب شد

علیرضا قاری قرآن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان شد.

جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است
جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است، هر کس در این مسئله کوتاهی کند در پیشگاه خداوند سبحان باید پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است