کد خبر : 318839
انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - 23:08
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان:

نخستین برف پاییزی ارتفاعات سمیرم اصفهان را سفیدپوش کرد/ کاهش ۴ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات بخش پادنای شهرستان سمیرم خبرداد.

نخستین برف پاییزی ارتفاعات سمیرم اصفهان را سفیدپوش کرد/ کاهش ۴ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی با اشاره به اینکه شب گذشته نخستین بارش برف پاییزی کوهستان دنای سمیرم را سفید پوش کرد، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی شبانه‌روز گذشته نیز به ترتیب از پادنا علیا با میانگین ۹.۲ میلیمتر باران و برف، سمیرم ۸.۵ میلیمتر، خور و بیابانک ۷.۵ میلیمتر، انارک نائین ۷.۶، اسلام آباد موگویی ۶.۴، ورزنه ۳.۴، چوپانان ۲.۷ میلیمتر، فریدونشهر و نائین ۲.۱، میمه ۱.۶ میلیمتر و
آران و بیدگل سه دهم میلیمتر بوده است.

به نوشته مهر؛ وی خاطرنشان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل هفته آینده بر اثر فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر و وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از فردا تا روز یکشنبه سامانه بارش زای جنوبی در مناطق جنوبی استان فعال خواهد بود و در ارتفاعات این نواحی بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود.

معتمدی افزود: در سایر مناطق استان طی دو روز پیش رو افزایش ابر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت آینده کاهش می‌یابد، گفت: بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: بیشینه دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

اخبار مرتبط:
الگوی توسعه شهر اصفهان باید بر مبنای سیر تاریخی گذشته باشد
الگوی توسعه شهر اصفهان باید بر مبنای سیر تاریخی گذشته باشد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی با بیان اینکه یک گسست تاریخی در شهر اصفهان اتفاق افتاده است، گفت: به همین علت، این سازمان در چشم‌انداز ۱۰ساله، رسالت خود را رسیدن به الگوی توسعه شهر بر مبنای سیر تاریخی گذشته می‌داند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان منصوب شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان منصوب شد

علیرضا قاری قرآن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان شد.

جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است
جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جهاد مالی امروز بر همه ما واجب است، هر کس در این مسئله کوتاهی کند در پیشگاه خداوند سبحان باید پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است