کد خبر : 112058
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - 15:55
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قیمت قبر در قم افزایش یافت

قیمت قبر در قم افزایش یافت

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ محسن بهشتی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی قم در سالن جلسات کرامت استانداری در ادامه بیان کرد:احداث آرامستان جدید قم از سال ۹۴ در دستور کار مجموعه مدیریت استان قرار دارد و مسائل مربوط به دسترسی و مطالعات اجتماعی در آن انجام‌گرفته است.

وی بیان داشت: کرونا سبب شد تا بی‌رغبتی بسیاری از خانواده‌های قمی که تا قبل از آن تمایلی به دفن متوفیان در بهشت معصومه نداشتند از بین برود و نسبت به این آرامستان تعلق‌خاطر پیداکرده‌اند.

بهشتی تصریح کرد: تعداد دفن متوفیان شهرستانی در قم نسبت به سال‌های گذشته به‌شدت کاهش‌ یافته است و اغلب افراد دفن شده در آرامستانهای قم را شهروندان بومی شامل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: با تثبیت و تصویب اجرای کمربندی جدید قم، احداث این آرامستان خللی در طرح‌های توسعه‌ای مسجد جمکران وارد نمی‌کند و این کمربندی عملا نقطه پایانی شهر قم می‌شود.

وی افزود: فضای سبز گسترده‌ای در آرامستان جدید قم در نظر گرفته‌شده که بخش زیادی از فقر فضای سبز را در این منطقه از شهر قم را جبران می‌کند.

وی بیان کرد: با احداث این آرامستان، دو آرامستان بزرگ در شمال و جنوب شهر قم راه‌اندازی می‌شود و هزینه عرضه و تقاضا و حق انتخاب خانواده‌های متوفی افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط:
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند.

کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟
کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است