کد خبر : 158688
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - 23:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بنیاد مستضعفان اجاره‌ بهای فروردین دریافت نمی‌کند

بنیاد مستضعفان اجاره‌ بهای فروردین دریافت نمی‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید پرویز فتاح با اعلام این خبر افزود: با اوج‌گیری موج چهارم ‫کرونا‬ برای حمایت از کادر درمان بیمارستان‌های تهران، برخی از هتل‌های ‫بنیاد مستضعفان‬ تا پایان خرداد در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

این بنیاد از آغاز شیوع کرونا تا امروز، برای پنجمین ماه، اجاره بهای املاک تجاری خود را دریافت نکرد و پیش از این در اسفند ماه ۹۸ و همچنین فروردین، اردیبهشت و آذر ماه ۹۹ نیز اجاره بهای املاک تجاری خود را دریافت نکرده بود.

همچنین در ابتدای شیوع کرونا نیز هتل های بنیاد مستضعفان در اختیار کادر درمانی تهران برای اسکان این عزیزان قرار گرفته بود.

اخبار مرتبط:
سعید مرتضوی یک وکیل دادگستری را راهی زندان کرد
سعید مرتضوی یک وکیل دادگستری را راهی زندان کرد

پیمان حاج محمود عطار وکیل مصطفی ترک همدانی به تشریح جزئیات شکایت سعید مرتضوی و محکومیت موکل خود پرداخت.

رئیسی: قهرمان کسی است که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد
رئیسی: قهرمان کسی است که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد

رئیسی گفت: احساس مسئولیت ورزشکاران کشورمان نسبت به جامعه مسلمین و مظلومان همان روحیه ای است که تختی‌ها، بزرگان، قهرمانان و شهدای با فضیلت عرصه ورزش به ما آموختند. این شاید در ظاهر قهرمانی به حساب نیاید، اما حقیقت آن است که بالاترین سکوی قهرمانی از آن کسی است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و حاضر نیست به هر شکلی این رژیم کودک‌کش را به رسمیت بشناسد؛ بالاترین و واقعی‌ترین سکوی قهرمانی همین است که با یک انگیزه متعالی همراه بوده و برای عصرها و نسل‌ها الهام‌بخش است.

رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است
رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی گفت: همان طور که آقای اسلامی گفت یک‌سال قبل بر سر بیانیه مشترک توافق کردیم و آن سند مهمی بود که امضا شد درباره سطح همکاری‌های نظارتی و پادمانی و آن‌چه نیاز است برای حل مسائل باقی مانده را بیان می‌کند. این سند گام‌های اضافی که طرفین بایدبردارند و این گام‌ها با وجود کاستی‌ها برداشته شده را بیان می‌کند. امروز توافق کردیم این سند ادامه پیدا کند و مفاد آن معتبر است

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است