کد خبر : 177320
انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - 00:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کنکور حذف نمی شود

کنکور حذف نمی شود

به گزارش مدارا، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور درباره احتمال حذف کنکور اظهار کرد: کلمه کنکور یعنی سنجش و پذیرش که در قالب این معنی حذف شده است.

او افزود: سنجش در کنکور یعنی اینکه ۶۰ درصد آن به آموزش و پرورش واگذار شده است و ۴۰ درصد باقی مانده به خود داوطلب بر می‌گردد که در مدت زمان ۴ ساعت باید آزمون کنکور دهد.

کبگانیان تصریح کرد: کنکور سراسری قرار شده تا دو بار در سال برگزار شود، بنابراین اگر به شکل قبلی کنکور که هیجان و نگرانی وجود داشت نگاه کنیم باید گفت که کنکور برداشته شده است، ولی سنجش و پذیرش همچنان در کنکور وجود دارد.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: اگر سنجش و پذیرش در کنکور وجود نداشته باشد دیگر عدالتی نخواهد بود، بنابراین کنکور حذف نشده است و نخواهد شد و با برگزاری دوبار در سال آن را ساماندهی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند

مدیرکل نظارت براجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان عمومی شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان شهر اصفهان، معیارهای انتخاب سازندگان برتر ساختمان را تشریح کرد.

هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع
هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع

بسیاری از شرکت‌ها، مراکز اداری و تجاری بنا به اهداف مختلف میخواهند چندین هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند. زمانی که صحبت از تبلیغ می‌شود مقصود این است که شرکت‌ها بتوانند از این طریق برند خود را بیشتر جلوه دهند و یا در مواردی تاثیری بر روی افزایش فروش داشته باشند. البته این یک مورد از کاربردهایی است که یک هدیه تبلیغاتی زیبا، با کیفیت و با ارزش دارد. می‌خواهیم ببینیم که طراحی اختصاصی و منحصر به فرد برای این هدایا چه ویژگی هایی دارد و آیا میتوان هر طرحی را که کاربران ارائه میدهند را ساخت؟ برای دریافت پاسخ این سوالات به ادامه مقاله توجه فرمائید.

۲ نماینده شیراز در مجلس دوازدهم مشخص شدند
۲ نماینده شیراز در مجلس دوازدهم مشخص شدند

با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی به عنوان منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است