کد خبر : 3264
انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - 10:30
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تبعیض‌ نژادی در دانشگاه هاروارد

تبعیض‌ نژادی در دانشگاه هاروارد

[ad_1]

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که گروهی از دانشجویان آسیایی‌-آمریکایی در دانشگاه "هاروارد"(Harvard University) پذیرفته نشدند و این دانشگاه نسبت به آن‌ها تبعیض نژادی قائل شده است.
دانشگا ه هاروارد

_سایت خبری مدآرا و به نقل از ای‌بی‌سی اکشن نیوز، دانشگاه “هاروارد”(Harvard University) نسبت به تعدادی از دانشجویان با ملیت، آسیایی‌-آمریکایی تبعیض قائل شده است و این دانشجویان را در دانشگاه نپذیرفته است.

وزارت دادگستری آمریکا از این دانشجویان که شاکی پرونده بودند دفاع و اظهار کرد که هیچگونه محدودیت قانونی در پذیرش این دانشجویان وجود ندارد و هاروارد نباید به خاطر نژاد دانشجویان از پذیرش آنها امتناع کند.

آمارها نشان می‌دهد که روند تبعیض نژادی دانشگاه هاروارد، بیشتر از باقی نژادها متوجه نژاد آسیایی-آمریکایی بوده است.

پرونده تبعیض نژادی دانشگاه هاروارد نسبت به دانشجویان از سال ۲۰۱۴ میلادی به دادگاه‌های این کشور ارائه شده است و تاکنون گروه‌های مختلفی از دانشجویان به دادگاه شکایت‌ کرده‌اند.

دانشگاه “هاروارد” همواره در تلاش بوده که نشان دهد دانشجویان این دانشگاه از لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، اجتماعی و نژادی در شرایط متفاوتی هستند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط:
نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود

رییس انجمن هسته‌ای ایران گفت: نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود.

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه هم کف سقوط کرد.

چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است