کد خبر : 43205
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - 02:17
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چمران ریاست حداد عادل بر شورای وحدت را تکذیب کرد

چمران ریاست حداد عادل بر شورای وحدت را تکذیب کرد

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اخبار منتشره مبنی بر تعیین رئیس برای این شورا دقیق نیست و اصلاً چنین بحثی در شورای وحدت مطرح نشده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا:مصطفی چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب و عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب درباره آخرین وضعیت شورای وحدت نیروهای انقلاب گفت: اخبار منتشره مبنی بر تعیین رئیس برای این شورا دقیق نیست و اصلاً چنین بحثی در شورای وحدت مطرح نشده است.

وی، ساختار شورای وحدت نیروهای انقلاب را مبنی بر «شور» دانست و تصریح کرد: این شورا، ریاستی نیست؛ بلکه یک‌سری افراد دور هم جمع شده‌اند و بحث و برنامه‌ریزی می‌کنند. حالا ممکن است در هر جلسه، یک نفر مدیریت بحث‌ها را برعهده داشته باشد؛ امّا به معنای ریاست کلّی شورا نیست.

چمران افزود: البته ممکن است شورا در آینده به این فکر بیافتد که تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند و مثلاً برای آن رئیس مشخص کند؛ امّا تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده و آنچه در این باره در رسانه‌ها مطرح شده، صرفاً گمانه‌زنی افراد است.

گفتنی است، سیّد محمّدرضا میرتاج‌الدینی از انتخاب حداد عادل به‌عنوان رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب خبر داده بود./ فارس

اخبار مرتبط:
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

آیت‌الله مرتضوی: حفظ نظام به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
آیت‌الله مرتضوی: حفظ نظام به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی

استاد حوزه علمیه قم، گفت: در استنادهای فقها قابل توجه این است که بر خلاف معنای خاص حفظ نظام در ادبیات سیاسی معاصر که عبارت از نظام سیاسی و حکومت است، فقهای ما در قریب به اتفاق موارد این مفهوم را به عنوان قاعده عام و شامل و در معنای نظام عام اجتماعی، و البته گاهی هم خرده نظام‌های اجتماعی مثل نظام خانواده، به کار برده و مثلا می‌گویند اگر چنین نباشد نظام خانواده یا اقتصاد به هم می‌ریزد. عمده مسأله نظام عام اجتماعی یا خرده نظام‌های اجتماعی است؛ نه نظام خاص سیاسی.

سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند
سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند

رئیس دولت اصلاحات گفت: اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که به کجا رسیدیم و مسأله تورم و افزایش نقدینگی و مسائل دیگری که روز به روز افزایش پیدا کرد و امروز به سطح فوق‌العاده نگران کننده‌ای رسیده است و امیدوارم بزرگان کشور این نگرانی را داشته باشند که حلش کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است