کد خبر : 98327
انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - 15:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روز جهانی آغوش و یک تصویر فراموش نشدنی!

روز جهانی آغوش و یک تصویر فراموش نشدنی!

به گزارش سایت خبری مدآرا،  روز جهانی در آغوش گرفتن یک رویداد سالانه است که به آغوش گرفتن اختصاص داده شده است. این رویداد توسط کوین زبورن ایجاد شده است و هر ساله در ۲۱ ژانویه رخ می‌دهد که معمولا با روز یکم بهمن ما همزمان است. این روز نخست در ۲۱ ژانویه ۱۹۸۶ در کلیو، میشیگان، ایالات متحده آمریکا جشن گرفته شد. ایده روز جهانی در آغوش گرفتن این است که همه را ترغیب کند بیشتر و بیشتر خانواده و دوستان را در آغوش بگیرند و نسبت به یکدیگر محبت و علاقه نشان دهند. با در آغوش گرفتن عزیزانتان می‌توانید حس محبت خود را به آن‌ها منتقل کنید.

برای فعالان سیاسی و کسانی که اخبار سیاستمداران را دنبال می کنند یکی از جنجالی ترین آغوش های دهه اخیر آغوش گرفتن مادر هوگو چاوز توسط محمود احمدی نژاد بود که تا هفته های سوژه بسیاری از رسانه های کشور شده بود.

این عمل احمدی نژاد بعدها «آغوش قرن» نام گرفت که البته با توجیه پیرزن بودنِ مادر چاوز و نظر فقهی موجود درمورد خانم‌های پیر، ماجرا ختم به خیر شد.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه که مشابه نوعی از پهپاد روسی است I بخوانید
جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه که مشابه نوعی از پهپاد روسی است I بخوانید

پهپاد انتحاری جدید سپاه ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد که کاربرد قابل توجهی در رزم زمینی و بخصوص عملیات‌های ضدکمین دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است