کد خبر : 165397
انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - 23:55
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات: ۲۸ خرداد را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم

دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات: ۲۸ خرداد را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛  علی لاریجانی عصر امروز در پیامی اظهار داشت: بهتر آن است که در اقدام ملی انتخابات، یکسره با خدا معامله کنیم یادمان باشد که چه خون‌های پاکی فدای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی شد.روح شهدای بزرگوار خود را شاد کنیم به وصیت امام عظیم الشان عمل کنیم به ندای رهبری معظم لبیک گوییم

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده است اما اراده شما بسیار قوی تر از آن‌هاست که امید است با مطالبات حق طلبانه عموم مردم شریف و قانون مدار و عزم مسئولین مربوطه روال‌های ناصحیحی که به اعتماد عمومی ضربه می‌زند اصلاح شود و در نتیجه اقناع هرچه بیشتر مردم نسبت به عملکرد دستگاه ها فراهم آید تا بتوانیم با اتحاد و انسجام ملی برتمام دشواری های داخلی و خارجی فائق آییم.

وی خاطرنشان کرد: از فرصت باید بهره جست که امام علی (ع) فرمود: «فرصت ها مانند ابر زودگذراست؛ پس مغتنم شمارید فرصت‌های نیک را و آگاهی، آزادگی، دین و مروت را در عزم راسخ خود در پای صندوق های رای نمایان کنید.

مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: آراء ملت نظیر آب دریا پشتیبان حرکت کشتی جامعه است و عدم حضور در انتخابات، کندی پیشرفت جامعه و حل مشکلات را باعث می‌شود.

لاریجانی تصریح کرد: ملت عزیز در مشکلات سخت تحریم، صبوری کردید؛ ان‌شاءلله ظفر در پیش است که صبر وظفر دوستان قدیمند. روز ۲۸ خرداد را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم که خداوند فرمود: «ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم».

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

بهترین راه پس انداز خانم خانه دار
بهترین راه پس انداز خانم خانه دار

چرا خانم های خانه دار باید به فکر پس انداز باشند؟ ایا با مبالغ کم هم امکان سرمایه گذاری و پس انداز برای خانم های خانه دار وجو دارد؟ این مطلب را عمیقا با تمرکز بخوانید چرا که همه موارد مورد نیاز را سایت داریک برای شما بصورت کامل بررسی کرده است.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است